» » Çamaşır Kurutma Makinesi



Çamaşır asmaktan sıkılmaya başladım, her çamaşır yıkandığında tek tek düzgün düzgün asılacak, kuruması beklenecek sonra da toplanacak off kim yapsın.
Bütün bu işlerden beni kurtaracak bi kurutma makinası istiyorum, ama karar veremedim. Bosh markasının da Siemens in de çeşitli ürünleri var. Bacalı, bacasız tip yoğuşmalı tip gibi. Tabi enerji sınıfı da önemli. A enerji sınıfı olanlar çok pahalı ama en az B enerji sınıfı almak şart yoksa elektrik faturası çok artar.




Biraz araştırma yaptım. Bacasız tip tercih etmek gerekiyormuş. Böylece sadece elektrik bağlantısı yapılıyor başka bir bağlantıya gerek kalmıyor. (Yani illa banyoya koymak şart değil herhangi bir odaya ardiyeye de konabilir. Çamaşır makinasının üstüne de konabilir )
Topladığı suyu haznesinde biriktiriyor,ve sadece dolan su haznesi boşaltılıyor.
Çıkan suyun da ütü suyu olarak kullanılması tavsiye ediliyor, çünkü bu su kireçsiz olup ütü buhar deliklerini tıkamıyormuş .
Bazı ürünler de ise ütü işini yarıya indirecek özellikleri varmış.

Acaba aranızda kullanıp tavsiye eden , model önerebilecek var mı ? fikrinize ihtiyacım var.

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply