» » » Kutu Kapladım , Birazda Abarttım Galiba :)


  Evde hobi malzemeleriyle haşır neşir olanlar bilirler, bütün malzemeler bir işle uğraşırken tüm odaya dağılır, aradığını hemen bulmak istersin bulamazsın. Ufak tefek herşey lazım olur diye kalır kenar da köşede lazım olunca da bulamazsın nedense :)
Bende bu sorunlarla baş etmek için her şeyimi kutulara yerleştiriyordum. Genelde de güzel görünmesi açısından, kap kağıdıyla veya kumaşla kaplıyordum, fakat geçenlerde sevgili Atolye Kedi bloğunda yapışkanlı folyo kağıdı ile kapladığı kutuyu göstermişti.  Bende ilk iş olarak  Kadıköyden iki çeşit yapışkanlı folyo aldım.  Geldim eve tüm kutuları çıkarttım ortaya başladım kaplamaya , biraz abarttım galiba ama güzel oldu :)


Bu resimdeki desenli kumaş geçti elime , değişik olsun diye sadece üst kapağına silikonla kumaş kapladım, ön tarafına da bir fiyonk. Tam bitirmiştim ki silikon tabancası patladı , sigortaları attırdı karanlık da kaldım :)





   Son olarak da meşhur İkea nın kare ayna çerçevesini de kapladım ve Desen yapıştırdım. Kutularımı raflara yerleştirip ayna mı da duvara asacağım . Nasıl olmuş ?




About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply