» » » » Romantik Dekorasyonum


Romantik dekorasyonu ne kadar sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım. Bugün yine dekora ettiğim evimden bir köşeyi beğeneceğinizi umarak paylaşmak istedim.

Yatak odalarında şifonyer üstleri ya makyaj malzemeleriyle doldurulur. Ya da odaya girer girmez elimizdeki çantayı anahtarı bıraktığımız bir depolama alanı olarak kullanırız. Ben ise şifonyer üstünü odak noktası haline getirmek istedim.

Haftasonu dekorasyon duraklarımdan biri olan English Home'a uğradım. Bu güzel ferforje manken mumluk ve askılığı kaptığım gibi kasaya koştum. Aslında ilk olarak amacım takılık olarak kullanmaktı, ama sonra  eve gelince böyle bir kombinasyon yapmak çok daha hoşuma gitti. 
















                        Bu beyaz ferforje askılığı da beğenerek aldım asılmayı bekliyor kendileri.






                                              Ferforje mumluk:  English Home
                                              Pembe Vazo : Ikea
                                              Yapma Çiçekler; Tepe Home, Euro Flora
                                              Gül Mumlar:  Euro Flora
                                              Fransız Dantelli Örtü; Ben Yaptım.
                                              Ferforje kuş figürlü Askılık: English Home

  Facebookdan Bahar Masalini takip için buraya tıklayabilirsiniz.

          Diğer dekorasyon yazılarım için Buraya Tıklayınız.

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply