» » » Tek Omuz Elbiselerim

Sıcak bir yaz gününden merhaba herkese,
Bloğumda şimdiye kadar, "ben ne giydim" veya "kombin " postu yayınlamayı tercih etmemiştim. Fakat bu tatilde giydiğim elbiselerin özel bir anlamı var bu iki elbiseninde tasarımları bana ve kayınvalideme ait, dikimide onun güzel ellerinden çıktı.  O yüzden sizlerle paylaşmak istedim.



 İki elbisenin kalıbı da aynı bol kesim tek omuz uzun elbise, fakat birisi desenli kumaştan diğeri düz kumaştan fakat mor olanın yakasında ve kemerinde yine mor üstüne siyah dantel detayları var.




Yaz akşamları için oldukça rahat modeller.



                       Tek omuz elbise örnekleri için daha önce yazdığım bir yazı , bakmak için.

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply