» » » » » Kurulama Bezinden Kırlent Yapımı

Herkese Merhabalar
Ne zamandır gözüm hep yatak odasına koyabileceğim güzel desenli kırlent arıyordu, fakat istediğim gibi bir şey hiç bir yerde bulamadım. Ya kumaşçıları gezip kumaş bulup diktirmem gerekiyordu. O da zor iş :(
Bende Ikeadan desenine bayılıp aldığım kurulama bezlerini gözüme kestirdim, hiç kullanmamıştım zaten basit el dikişiyle evde olan yastıklara kılıf olarak diktim. ( Makina dikişi bilmiyorum )



İşte bunlar kurulama bezlerim.



Evdeki yastıklarım küçüktü zaten ölçüleride uydu ,


Kurulama bezlerinde asılabilmesi için yeri olur, onu değerlendirmek istedim, kumaşa düğme dikip ilik gibi geçirdim ordan. Daha hoş durdu.




Bu kadar basit işte :)
Sevgiyle kalın.
Buarada beni instagramdan da takip ederseniz orda daha çok ve güncel fotograf paylaşabiliyorum.
Kullanıcı adım bhrlove
Ne zamandır sizden gelenler bölümü için post yapmadım.
Sizde evinizin güzel fotoğrfaları bu blogda yayınlanmasını isterseniz en az beş adet fotoğraf ve açıklamalarıyla bana mail atmanız yeterli, mail adresim
baharmasali@gmail.com
Haydi Bekliyorum.


About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply