Çerçevenin ilk hali bu
Son hali ise maalesef bu paramparça
Malzeme maliyetine mi yanayım, Emeklerimin uçup gittiğine mi yoksa çerçeveyi bekleyen arkadaşımın hayal kırıklığına mı bilemedim, çok sinirlendim.
Kolileri sanki babalarının malı gibi ordan oraya fırlatan görevlilerin sorumsuzlugudur bu resmen. Ben Yurt içi kargo ile çalıştığım için çok pişmanım, bundan sonrada çalışmayacağım. Sizde dikkatli olun sonra benim gibi üzülmeyin.
Not: Müşteri hizmetlerini aradığımda kolinin kuryenin yanında açılması gerektiğini söyledi başka türlü tutanak tutamazlarmış. İşin komik tarafı bu konuşma gerçekleştikten bir kaç dakika sonra Hepsiburada.com dan daha önce verdiğim siparişler yine yurtiçi kargo ile geldi. Bir baktım kutu paramparça, yurtiçi kargo amblemli koli bandıyla tamir etmeye çalışmışlar. Kargocu hemen imza istedi tabi. Bir dakika dedim, ilk önce koliyi açıp kontrol etmem gerekiyor. Yurtiçi Kargonun kendi görevlisi ne dese beğenirsiniz.
" Öyle bir kural yok, koliyi biz gittikten sonra açıp kontrol etmelisiniz "
Bu cümleden sonra ben çıldırdım tabi ama paketide kontrol ettim, Allahtan kırılacak bişey yoktu zaten.
Böyle çelişkili işlerine geldiği gibi davranan bir firma görmedim.
Sesimi burdanda duyurmak istedim çünkü aynı şeyleri instagramda paylaştığımda gördüm ki aynı olay bir çok insanın başına da gelmiş.
Sesimizi duyuralım ki Firmalar işlerini dogru düzgün yapmayı öğrensinler.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder