» » » » Mutlu Hafta sonları!






Hafta sonu gelmiş bile... 
Haziran ayını hiç bu kadar serin ve yağmurlu geçirmemiştik. 
Ben hiç şikayetçi değilim bu durumdan, tam tersine gayet memnunum. Biliyorum ki 1 haftaya kalmaz sıcaklar başlar İzmir'de. Bırak hobilerinle uğraşmayı, elini kolunu kaldıracak halin kalmaz. O nedenle serin havayı fırsat bilip, ahşap boyuyorum bende. Öyle abarttım ki 4-5 boyama birden yapıyorum.


O zaman bu hafta sonu ne yapmalı? 
Başlanılan işler bitirilmeli, aralarda keyifli filmler izlemeli, öğleden sonraları şekerleme yapmalı , hoş sohbetlerle anlam kazanan bir hafta sonu geçirmeli. Yani en azından ben öyle yapacağım.

Umarım sizinki de renkli, bol üretimli ve mutluluk içinde geçer.







images # Alvhm #





About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply