» » » Tchibo.com.tr Alışverişim

                Daha önce asimetrik raf sistemlerini beğendiğimi anlatmış ve bir kaç örnek resmi paylaşmıştım.  Asimetrik raf sistemlerine göz atmak için buraya tıklayın
      aradım taradım Tchibo.com.tr de  istediğim gibi olan bu modeli görüp beğendim, şansıma ölçüleride tuttu. İnternetten sipariş verdiğim için aslını görmeden  almış oldum ama istediğim gibi çıktı.
Görmüş olduğunuz raf sistemini en üst rafdaki sihir küresi gibi lambayı ve pijama altı sipariş vermiştim.
 Bir hafta sonra kocaman iki koli elime ulaştı. Paketleme sistemi harikaydı . Kutuların içinde hava yastığı gibi malzemelerle  geldi böylece aldıklarımın kırılmasını önlemişlerdi. ( ilk defa gördüm .)
         Raf larım henüz tam dolmadı bir kaç tane güzel sepet almayı düşünüyorum.




Resimde gördüğünüz gibi lamba sihirli küreyi anımsatıyor, içinde tasarruflu ampuluyle beraber geldi.


 Bu asimetrik raf sistemi ikea sistemi gibi demontaj geliyor. ama yapımı oldukça kolay.

Hazır sipariş vermişken bu pijama altını da aldım., oldukça rahat ve kumaşı güzel. 16 TL

Şu anda tchibo da yılbaşı hediye alternatifleri mevcut.
Siteyi ziyaret etmek isterseniz adresi 
www.tchibo.com.tr

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply