» » » » » Bebek bezi pastası

     Herkese merhabalar, uzun bir aradan sonra yine buralardayım, yazacak o kadar çok şey birikti ki hangi birini paylaşacağımı şaşırdım doğrusu.  Havalar öyle değişken ki insan ne giyeceğini şaşırıyor bugunlerde, birde geçen gün çıkan kuvvetli rüzgar ortalığı dağıttı.
      Gelelim asıl konumuza:)  Kuzenimin eşinin ikizlere hamile olduğunu duyunca çok heyecanlanmıştık. Hemen kafamda planlar yapmaya başlamıştım neler yapabilirim diye. Yabancı web sitelerinde gördüğüm bebek bezi pastalarını çok beğendim, bir kaç yapım videosunu seyrettim ve denemeye karar verdim. Hem çok tatlı görünümü hemde kullanışlı oluşu hoşuma gitti. Bebekler bir değil iki tane olunca düşünün artık ne kadar bebek bezi gider. :) 
        İşte benim hazırladığım bebek bezi pastası:



                 Nasıl beğendiniz mi ? Tebrik için hastaneye giderken bu hediyemizi de götürdük, doğrusu plastik çiçek veya zararlı olabileceği için odaya bile alınmayan  taze çiçeklerin yerine çok hoş bir hediye oldu bence.
                 Yapılış videolarını izlerken çok basit olduğunu düşünmüştüm fakat hiçte öyle değilmiş,neden derseniz. o minik yeni doğan bezlerini tek tek sarıp lastikle tutturmak tahminimden çok zamanımı aldı.
                Gelelim bebek bezi pastasının nasıl yapıldığına;
2 numaralı bebek bezlerinden büyük paket aldım. Bebek bezlerinin mis gibi kokusu evi sardı:)
Bir kutu paket lastiği, çöp şiş, ve süslemek için kurdela ve süs malzemelerine ihtiyacımız var.


 İlk aşama;
Tüm Bebek bezlerini tek tek rulo halinde sarıp paket lastiği takıyoruz.



        Rulo haline getirdiğimiz bebek bezlerini, fotoğrafta görüldüğü üzere en küçüğü 7 adetten başlayarak ve her kat için bir sıra arttırarak, tercihen 3 kat veya 4 kat hazırlıyoruz. Her katıda daha büyük lastik geçirerek sabitliyoruz.

          Katları üst üstü koyduğumuzda sağa sola devrilmemesi için çöp şişler geçirerek sabitliyoruz.
Son ve en keyifli aşama ise , süsleme.Herkesin tercihine göre süsleme tarzı da değişebilir tabiki.
Benim tercihim yeşil rengi oldu. Her kattın çevresine tam lastiklerin üzerine kurdela bağladım. Küçük bir fiyonk ve inci tanesi yapıştırdım.En üstüne de küçük bir oyuncak ve tatlı ikizlerimiz Aras ve Tuna'nın isimlerini çöp şiş yardımıyla en üstüne iliştirdim.


İşte böyle.
Herkese Mutlu haftasonları dilerim
Sevgiler
BAHAR


About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply