» » » » » Evmanya.com


                       
 Herkese Merhaba ,
  Biliyorum ki benim gibi evine alışveriş yapmayı ve ev dekorasyonu seven çok sayıda takipçim var. Bu yüzden de size alışveriş yaptığım ev dekorasyon sitesi evmanya.com'la tanıştıracağım. Ev dekorasyonundan elektroniğine kadar A'dan Z'ye herşeyi bulabileceğiniz bir site. Üstelik mağaza mağaza dolaşmanıza gerek kalmıyor, evinizin konforunda alışveriş yapıp, kapınıza kadar ürünleriniz teslim ediliyor.
  ,
             Örneğin banyo setlerini istediğiniz gibi kombinleyebiliyorsunuz. Özellikle bu turkuaz baykuşlu takımı çok beğendim pek bir şirin.




Uzun süredir bu nostaljik ahşap ayaklı sandalyelerden her yerde görüyordum özellikle yurt dışı tanına bloggerların evinde rastlıyordum. Bu sandalyeleri uygun fiyatlı nereden bulurum diye araştırıyordum, şu anda evmanya.com da hemde çok uygun fiyata bulunabiliyor, üstelik rengarenk çeşitleriyle. Bende bu ahşap ayaklı sandalyelerden salonuma almayı düşünüyorum.


Mutfak alışverişide kendimi tutamadığım alanlardan . Yeni trend Cupcake' desenli mutfak ürünlerini kim sevmez ki, özellikle bu kadar tatlı olurlarsa :)
 Bence çeyiz alışverişi yapanlar, evini yenileyenler, sevdiklerine hediye arayışında olanlar  bu yeni modelleri kaçırmasın. Çünkü çok şirinler.


Baharın havası içimizi ısıttığı şu günlerde, sizlerde evlerinizin deorasyonunda ufak tefek değişiklikler yaparak evinize bahar havası ile yenileyin. Renkli kırlentler mumluklar, canlı çiçeklerinizi koyabileceğiniz rengarenk vazolar , cıvıl cıvıl desenli runnerlar evinize enerji katacaktır. 
Sevgiyle Kalın,
Bahar 

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply