» » » Maybelline Rimel ve Allık

Geçen hafta Maybelline ürünlerini Watsons dan aldım.

Maybelline Colossal Rimel: Bir kaç kat sürüldüğünde oldukça iyi bir etki yaratıyor. Kirpklere dolgunluk veriyor memnunum. Fiyatı da bu kaliteye göre oldukça uygun (14,99 yani 15 tl )
Dezavantajı ise çok yoğun bir kokusu olması ilk kirpiklere sürerken biraz rahatsız oldum doğrusu.
Maybelline allık: bronz allık diye aldım fakat dokusu çok hafif belli belirsiz bir bronzluk veriyor. Kış ayları için uygun sanırım . Çünkü yazın bronz tende pek de rengi belli olmaz diye düşünüyorum. Yinede fiyat performans açısından iyi ürünler.
Bir de Watsons dan kendi ürünü olan makyaj pamuğu aldım kocaman pakette oldukça kullanışlı. Çok uzun süre gider.
Ve son olarak Susam yağı aldım saçlara çok iyi geldiğini duymuştum. Saçlarıma masaj yaparak sürdüm iyice yedirip yarım saat bekledikten sonra bol suda yıkadım. Saçlarımı kuruturken bile farkını farkettim . Dolgunluk ve parlaklık verdiği kesin , ayrıca saç kırılmalarına da iyi geliyormuş tavsiye ederim. Tabiki düzenli kullanım şart.

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply