» » » Avon Siparişlerim Geldi

Son zamanlarda Avonun indirimlerini takip ediyorum. Geçenlerde bu ürünleri sipariş vermiştim. Rich moisture el kremi daha önceden de kullandığım bir üründü , özellikle kış aylarında ellerin kurumasını engelliyor.

Advance Techniques sıvı wax saç şekillendiricisi ilk defa aldım. Daha kullanamadım ama şişesi falan pratik görünüyor
Bu saç fırçalarını katalogdan gördüğümde önce rengine bayıldım, fiyatlarıda yarıya düştüğünü görünce hemen siparişime ekledim, Gerçekten çok güzel çıktılar . Büyük olan fırça 9 tl, küçük yuvarlak olan ise 2,5 tl.


About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply