» » 2.El Kıyafetlerinizi Bağışlayabilirsiniz

   Haftasonu dolabımı düzenledim , uzun süre dir giymediğim ama sapa sağlam kıyafetlerimi ayıkladım. Hepsini güzelce katladım poşetledim. Halis Kurtça Kültür Merkezinin Yolunu Tuttum. 

Sizde 2.el kıyafet veya kitaplarınnızı bağışlamak isterseniz;



Kadıköy Belediyesi`nin işbirliğiyle kullanılabilir durumdaki 2. el giysi ve kitaplarınızı kırtasiye malzemelerinizi oyuncaklarınızı Anadolu`daki ihtiyaç sahibi insanlara yardım için kurumumuza bağışlayabilirsiniz. Kurumumuza getireceğiniz yardım malzemelerinin temiz düzenli katlanmış bir biçimde koli veye bir poşet içerisinde  teslim edebilirsiniz. Pazartesi hariç hergün   09:30- 18.00  arası yardımlarınızı kurumumuza bağışayabilirsiniz.

   Yardım amaçlı alınan giysi türleri                                         

  • Kazak
  • Gömlek
  • Hırka
  • T-shirt
  • Bluz
  • Etek
  • Ceket
  • Pantolon
  • Mont
  • Palto
  • Kaban
  • Elbise
  • Eşofman
  • Bot
  • Çizme  
  •   Ayakkabı

           NOT : Kesinlikle kişilerin iç giyim eşyaları (çorap, iç çamaşırı vb.) alınmamaktadır.
İletişim
HALİS KURTÇA kÜLTÜR MERKEZİ
Ressam Salih ermez caddesi Gözcübaba  Merdivenköy/Kadıköy- İstanbul
Tlf: 0216 357 28 36
Fax:0216357 28 95

Daha öncede Fikirtepede bulunan 2.el elbise bağış merkezinden bahsetmiştim.
  Burada
2.el giysi bağışı yapmak için bulunduğunuz bölgedeki Belediye ve 
muhtarlıklardan da  yardım alabilirsiniz.

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply