» » » Kadıköy Alışveriş Ganimetleri


Kadıköy alışveriş için uğrak adreslerimden biridir. Sayısız dükkanlarıyla uygun fiyatlarıyla modayı bize taşır.  En son yaptığım alışverişi sizinle paylaşmak istedim.


En kalabalık olan aksesuarcıya girdim ve bu cicileri buldum . Fiyatları da çok uygundu .

Bol bol küpe aldım yine , Yüz şekline göre küpe seçimi hakkında yazım için tıklayınız.
Ayrıca bir püf noktası : Bu tarz taşlı ve kararmaya müsait takılarınıza şeffaf oje  sürerseniz hem oksitlenip kararmaz hemde taşlarının düşme olasılığı azalır. 




   En çok da kelebek taşlı yüzüğü beğendim, çok şirin durmuyor mu ?


               Bu yazın modası dantel elbise furyasına bende dahil olmuş oldum hemde dantel desenli çantamda tam bir uyum içerisinde oldu. İşin içinde dantel varsa inci kolyede vardır dedim ve kombinledim.
Çok fazla mı dantel dedim ben, ( Ne yapabilirim ki dantel çok moda. :)))




*

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply