Bu aralar bir yandan sıcaklarla boğuşup, işe gidip eve gelip, koştur oraya koştur buraya derken aralara bu güzel kanaviçeyi işleyip bitirmeye çalışıyorum. 
Paris gezimizden sonra Paris'e ve Eyfel kulesi şekilli obje ve tasarımlara hayranlığım başlamıştı. Bu yüzden bu kanaviçe modelini seçtim, bakalım bitirebilirsem nasıl olacak :)





                  Bu da benim dikiş nakış kutum. Karton bir kutuyu yapışkanlı kağıt ve kumaşla kaplayıp süslemiştim. Gayet kullanışlı oldu.












Diğer kapladığım kutularla ilgili yazımı okumak isterseniz Buraya.
Kanaviçe ile ilgili yazılarım için ise Buraya Tıklayabilirsiniz.

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply