» » » Turkuaz- Beyaz Dekorasyonum


Havalar biraz serinledi , bizde rahat bir nefes aldık sonunda. Fırsat bu fırsat biraz toz alıp evdeki objelerin yerlerini değiştirip, fotoğraflamıştım. Turkuaz, kahve ve beyaz renklerin uyumuna bayılıyorum, bu yüzden evimizi dekore ederken bu renkleri tercih ettim.

             
          Dekorasyon gerçekten  zor bir olay, bu açık raf ünitesine fazla birkaç parça bir şey koysam olmuyor, çok kalabalık gözüküyor, veya ben uyduramıyorum. Bazı dekorasyon dergilerine bakıyorum da alakasız çok  sayıda objeyi bir arada kullanıyorlar,  göze kalabalık gelmiyor, aksine çok hoş görünüyor.
          En iyisi biraz daha dergi karıştırıp, daha çok ilham almak. :)


            Orta sehpamız; Yine beyaz, turkuaz ve kahve tonları bir arada.


Evimden kareleri, detayları zaman zaman sizlerle paylaşmaya devam edeceğim. 
Çünkü dekorasyon benim için bir zevk . 

BAHAR...







About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply