» » » Ikea'dan fikirler-2



Herkese merhaba bana çok uzak olsada o taraflarda işim olduğu için bu sefer Bayrampaşa Ikea Mağazasını gezdim. Sizler ve kendim için ilham verici dekorasyon köşelerini fotoğrafladım.
Haydi birlikte bakalım...

İlk olarak ayrı ayrı çerçevelerle harflerin duvarı asılışını çok beğendim, özellikle çocuk odaları için bence harika bir fikir, hatta harfler kanaviçe yöntemiyle işlenebilir. Böylece çok daha değerli olur.




                 Yine Ikeanın klasik köşelerinden biri, beyaz renk ve ışıklandırma ortamı ne kadar soft ve yumuşak yapmış.


Beyaz , mavi masa düzenlemesi:


Bu yatak odasında arkadaki çerçevelerin içine dikkat ederseniz içlerinde american servisler var, ne kadar da ilginç olmuş, kimin aklına gelir ki.


Ve en beğendiğim fotoğrafı en sona sakladım, 
Boy boy çeşit çeşit çerçevelerle dolu çok güzel bir duvar, İki yanında şık duvar aplikleriyle zenginleştirilmiş.

                 
                    Ikea 2013 kataloğunu incelemek için buraya tıklayın

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply