Bulut bulut bulutçuklar;  Bugün şirin bulutlarımızı paylaşmak istedim sizlerle. 
Bulut yastık fikri pinterest internet sitesinde gördüğüm bir fikirdi ve yapılacaklar listeme eklemiştim. Fakat benim dikiş makinem olmadığı için ve dikiş konusunda tecrubem olmadığından kayınvalidemden yardım istedim, sağolsun kırmadı beni. Çok yumuşak pamuklu bir kumaş ile fermuarlı yıkanabilir yastıkları dikti.
Bende yüz ifadeleri için keçe kullanarak süslemelerini yaptım ki en zevkli kısmıydı. 








                O kadar şirin oldular ki gelip gidip bakıyorum  bana neşe veriyorlar :)
 Facebook tan beni takip etmek isterseniz:  baharmasali facebook 
İnstagram dan takip etmek isterseniz kullanıcı adım bhrlove 
Sevgilerimle Bahar

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply