» » » » » Romantik Bluz Yaptım






Bu aralar romantik kıyafetleri beğeniyorum. ( nedendir bilmem ). Bu yüzden de beyaz sade bluzumu romantik bluz yapıverdim. Asıl ilginç olan bluzun yakasındaki dantel değil evde olan artık tül perde parçası. :)) Tülü bluzun yakasına iğneleyip diktim. Üstüne de kahverengi dantel parçasından fiyonk yaptım. Yine evde olan dantel pembe çiçeği ve küçük inci boncukları aralara serpiştirerek diktim. Diğer yakasına da tül diksem mi bilemedim sanki bu seferde önlük yakası gibi olur diye tek kolda bıraktım.
Sizce Nasıl Olmuş ?

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply