» » » » Pudra pembesi elbiseye modifiye

Bu sene salı pazarına sadece bir kez gidebildim.Topladığım ganimetler arasında bu dantellerden de vardı. Sanırım 3 tanesi 1 liraydı. Kafamda birşey olmadan beğendiğim renkleri rastgele almıştım.
Sonra bu elbisem aklıma geldi , renk tonu tuttuğu için bişeyler yapabilirim diye düşündüm.
Yakasına bu pembe üzerine siyah danteli iliştirdim baktım , çok iddialı oldu, elbisenin kumaşına uymadı.
Bende etek uçlarına aynı renginden( ilk resimde 4.) tek renk danteli dikmeye karar verdim, Bakalım nasıl olacak.

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply