» » » Fransız dantelli masa örtüsü uygulaması

  
  Ne zamandır etajerimin üstüne örtü yapmak istiyordum. Fransız danteli güpürüm vardı ve bunu kullanmak istedim. İlk önce etajerin ölçüsünü alıp ona uygun şekilde organze tül den kumaşı kestim. Kenarlarına güpürün dilim dilim olan kısımları biraz dışarıda kalacak şekilde  iğneledim.


  
Tekrar ölçüsünü kontrol ettikten sonra güpürü köşesinden kesip, yan kenarlara geçtim. Tüm güpürü organze kumaşa iğne ile sabitledikten sonra.


                  Silikon tabancasıyla güpürü , organze ye yapıştırdım, aman dikkatli olun benim gibi elinizi yakmayın :).

                İşte sonuç, ışıl ışıl romantik bir örtü, tam istediğim gibi :)
 Not: Resimdeki pembe bardak mumluğun yapılışını bir sonraki postumda anlatacağım.
                Sevgiler

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply