» » » Romantik Mumluk Yapımı


Merhaba Şekerler .
Bir önceki yazımda anlattığım üzere dantel güpürlerden örtü yapmıştım. Elimde biraz daha parça dantel kalmıştı ee onu da kullanmak şart . Bir de romantik mumluk yapayım dedim.
Artık Dantel güpürlerinden çiçek motiflerini dikkatlice kestim ve mumluğun arka kısmına  silikonladım.


                                                Ön kısmına ise kurdale den fiyonk yaptım . Dilimli güpür motifinide kesip kurdelanın altına sıcak silikonla sabitledim. Ve en son olarak kurdelayı mumluğa yapıştırdım ortasına da parlak taşlardan kondurdum.


                      


                                İşte sonuç: Bence gayet hoş durdu.
                        Sizce   Nasıl olmuş ?

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply