» » » » Romantik Çerçeve Yapımı

 Bu haftaki ilk postum Romantik çerçeve süsleme.
Malzemler: Paspartulu bir çerçeve, dantel, makas, çift taraflı bant.





               Dantelimizi paspartumuzu 1 cm geçecek kadar kesiyoruz.

             Çift taraflı bantımızı paspartunun üzerinde dantele denk gelecek yerine yapıştırıyoruz. Danteli bu şekilde sabitliyoruz. Kenarlarından taşan kısmını arka tarafına kıvırıp yapıştırıyoruz. Ben çift taraflı bant kullandım, siz başka yapıştırıcılarda kullanabilirsiniz.


Dantellenmiş paspartuyu çerçeveye yerleştiriyoruz.




  İşte sonuç; Ben duvar rengime uygun renk dantel seçtim, çerçevede beyaz olunca iyice kendini gösterdi.

  Not; Çerçeve Ikea 'dan
         
                                               Herkese güzel bir pazartesi günü dilerim.

                                                                        Bahar

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply