» » » Kalp Süs


Bu aralar  içi dolgulu kalpli süslerden yapmak istedim, pek başarılı olamadım :)) 



                       Yinede  komodin çekmecemi süsleyen güzel bir ayrıntı oldu.

     
      Kumaşları kalp şeklinde kesip elde dikip içini doldurdum, kenarlarına tekstil yapıştırıcısı ile su taşı ve tek bir inci yapıştırdım. Aslında lavanta ile doldurup çekmece içlerine de yerleştirilebilir.



            Pastelin bu oje renkleri çok hoşuma gitti özellikle koyu yeşil ve gece mavisi,  bu renkler bu kış benim favorim.

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply