» » » » » » » Sofra Süsleme; Dekoratif Işıklı Cam Fanus Süsledim.


Herkese Merhabalar, Haftanın ilk günü bol kazançlı hayırlı bir hafta diliyorum herkese.
Hafta sonu evde Cam fanusu süsledim. Sofrada mum kullanmanın tehlikeli olduğunu düşünenler, ama yinede ışık oyunlarında vazgeçemeyenlere gelsin.





Bu dekoratif sofra süsünü nasıl yaptım ? İşte malzemeler; cam bir fanus veya cam bir kavanoz bile kullanabilirsiniz, 
Pilli ledli ışık zinciri ; Ben ikea'dan aldım 5 TL.
Ve süsleme için taşlar. ( yazın deniz kıyısından toplayabilirsiniz. )





İlk önce pilli ışık zincirinin pilli ana kısmını görünmemesi için taşların arasına yerleştiriyoruz.


Kabloları gelişi güzel taşların arasına gizliyoruz.



Üzerine süslemek için Deniz yıldızlarını serpiştiriyoruz.


Veya Yılbaşı sofraları için kozalaklar, Çam yaprakları kullanabilirsiniz.




                                          Şişe mantarları,



                                   Yapma Çiçekler ile bile süsleyebilirsiniz tamamen hayal gücünüze kalmış.



Sofralarda dekoratif amaçlı mum kullanan fakat tehlikeli olduğundan endişelenenler için güzel bir çözüm olduğunu düşünüyorum.
Haydi sizde bir proje gerçekleştirin ve bana mail atın buradan paylaşalım.
baharmasali@gmail.com



About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

1 yorum:

  1. Evinizde eşya, süs ve dekoratif ürünler arıyorsanız tıklayınız. Markagez.com da mutfağınıza göre her türlü ayaklı cam fanus ve ürünleri bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil