» » » Büyük Ada Dönüşü Gün Batımı

Hafta sonuna saatler kala herkes iyidir umarım. Bu gün benim için çok yoğun ve sıkıcı bir gün, ıvır zıvır işler önüme yığılmışken , içim daralıyor.  Bu yüzden geçen sene Büyükada dönüşü vapurdan çektiğim fotoğrafları paylaşayım da içim açılsın dedim.



Ben oldum olası fotoğraf çekmeyi de, çektirmeyi de çok severim. Üniversitedeyken fotoğrafçılık derselri almıştım, fakat pratikte uygulamadığım için hepsi teoride kaldı unutuldu gitti. 


Henüz objektifli bir makinam olmasa da güzel fotoğraflar çekmeye çalışıyorum. Bu fotoğraflarda Büyük ada ya gittiğimi bir günde dönüş vapurunda çekildi. Şansıma çok güzel bir gün batımı vardı. Ve ben geçen martıları ve tekneleride  bu manzaraya alabilmek için uzun süre sabit bekledim.



Hepinize güzel bir haftasonu diliyorum
BAHAR

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply