» » Hediyelik Reçel Kavanozu Yapıyoruz

Bugün Pazartesi, hepimiz için çok güzel bir hafta olsun inşallah.  Çok çabuk geçen bir hafta sonu tatilinden sonra paylaşımlara tam gaz devam ediyoruz.
Adetlerimiz gereği ev ziyaretlerine eli boş gidilmez. İşte size şirin bir fikir.
Malzemeler; Kavanoz, Kumaş, kurdale, sıcak silikon tabancası, ve tabiki ev yapımı reçel :)


Kumaş parçalarını yuvarlak kesebilmek için yuvarlak mausepadden yardım aldım, şablon olarak kullandım. Kumaşı kestikten sonra, kavanoz kapağının üst kısmını sıcak silikon yardımıyla kumaşı yapıştırıyoruz. ( dikkat ediyoruz ellerimizi yakmıyoruz )


Kumaşı yapıştırdıktan sonra kurdelayı da ölçüsüne göre ayarlayıp yapıştırıp güzel bir fiyonk atıyoruz.

Ben kapağı daha kalın olduğu için nutella kavanozlarını kullandım.Kumaşı  kavanoz kapaklarına yapıştırmak istemezseniz. Kumaşın kenarlarına lastik dikerek, takıp çıkarılabilir bir kılıf elde edebilirsiniz.

En son olarak ta evde yapılmış mis gibi reçelinizi kavanoza dolduruyorsunuz.
İşte hem şirin hemde leziz bir hediye.

Sevgiyle Kalın.
BAHAR

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply