» » » Somonlar Pembeler

        Kasım ayının son günü , haftanın da ortası olan bu çarşamba gününü güzel geçirmeniz dileğiyle yazıma başlıyorum.
        Yatak başında bulunan tüllerime, Eminönün'den tanesi 1TL ye aldığım, renklerini de duvar rengine kombin yaptığım gülleri diktim. Kim bilir perde firmalarında bu tür süsler kaç paraya satılıyordur?





Pazar günü kahvaltı soframızdan bir görüntü, pembe detayları sofra süslemesinde kullanmayı seviyorum.
Pembe çiçekli masa örtüsü; Tepe Home.
Pembe minik vazo; Ikea

Son olarak, iyi niyeti suistimal etmeye çalışan insanlar sanal alemde de karşımıza çıkıyor. Geçenlerde mail adresime şöyle bir mail geldi;
ablacım merhaba ben seyda blogdan bile haberim yoktu tesadüfen denk geldim ve hayran kaldım blogunada  sanada :)   bu maili atip atmamakta kararsiz kaldim ama yüzündeki yüreğindeki sevgiye inanarak atiyorum .. beni yanlis anlamazsan kullanmadığın begenmedigin kıyafetlerinden  veya aşyalarından iletişim kursak bana gönderebilir misin ilgilenirsen çok sevinirim... 
 "Benzemez kimse sana " bloğunun sahibesinin uyarısıyla farkedildi ki bu maili onlarca blog sahibesine göndermiş. İyi ki farkedildi ki acizlikten çıkar sağlamaya çalışan insanların ekmeğine yağ sürülmedi. Bende tekrar yazıyorum ki bu mail gelen blog sahipleri de bu tuzağa düşmesin.
Kötülük, yalan saklı kalmıyor. Sinsi insanların foyası eninde sonunda ortaya çıkıyor. Dünyanın dengesi   böyle. Ve ben bu dengeyi seviyorum.
  

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply