» » Kağıtlarım ve kutu kaplamaca...





Gözüm gibi bakıyorum onlara... tasarladığım birşey için kullanacaksam şayet, kesmeye kıyamıyorum... resmen  içim gidiyor. Bazıları yurtdışından gönderilen arkadaş hediyesi, bazıları internetten. Herhalde  kullanmadan önce hepsinin 5-6 kopyasını almışımdır. Şimdi hobi dolabımda kocaman klasörüm var :)





Geçen gün içlerinden birisine kıydım ve kutu kapladım. Kutunun içini kurdela, fiyonk, dantel, ıvır vızırla doldurdum. Daha da kaplamaya devam edecem sanırım, çünkü malzemelerim için yetmedi.

Kağıtlarıma gösterdiğim şevkate , eşim anlam veremese de ben onlarla mutluyum, özellikle kopyaları bol bol alınmışsa...:)



About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply