İstek üzerine pembeye boyadığım özene bezene hazırladığım çerçevem Yurtİçi kargo sayesinde paramparça oldu.  Polyester malzemeden yapılmış çerçeveyi önce beyaza sonra pembeye boyadım tabi her renk için en az üç kere boyamak gerekti. kurumasını beklemek temizlemek derken bu işlemler 10 günü buldu. İstanbuldan izmire gönderecektim. Eşimle beraber çok güzel paketledik. ilk önce paket kağıdıyla ardından baloncuklu malzeme ile her yerini kapladıktan sonra birde üstüne ingiltireden aldığım tabakların kutusundan çıkan çocuk kolluklarına benzeyen içi hava dolu hava yastıklarına sarıp koliledik. kolinin üzerinede 7-8 adet dikkat kırılacak malzeme ibareli etiket yapıştırttım. Bu kadar önleme rağmen Yurtiçi kargo nasıl başardıysa bence yere fırlatıp atılmasıyla ancak olur ) kırılmış vaziyette izmir e ulaşmış.
             Çerçevenin ilk hali bu

             



Son hali ise maalesef bu paramparça



Malzeme maliyetine mi yanayım, Emeklerimin uçup gittiğine mi yoksa çerçeveyi bekleyen arkadaşımın hayal kırıklığına mı bilemedim, çok sinirlendim.
Kolileri sanki babalarının malı gibi ordan oraya fırlatan görevlilerin sorumsuzlugudur bu resmen. Ben Yurt içi kargo ile çalıştığım için çok pişmanım, bundan sonrada çalışmayacağım. Sizde dikkatli olun sonra benim gibi üzülmeyin.

Not: Müşteri hizmetlerini aradığımda kolinin kuryenin yanında açılması gerektiğini söyledi başka türlü tutanak tutamazlarmış. İşin komik tarafı bu konuşma gerçekleştikten bir kaç dakika sonra Hepsiburada.com dan daha önce verdiğim siparişler yine yurtiçi kargo ile geldi. Bir baktım kutu paramparça, yurtiçi kargo amblemli koli bandıyla tamir etmeye çalışmışlar. Kargocu hemen imza istedi tabi. Bir dakika dedim, ilk önce koliyi açıp kontrol etmem gerekiyor. Yurtiçi Kargonun kendi görevlisi ne dese beğenirsiniz. 
" Öyle bir kural yok, koliyi biz gittikten sonra açıp kontrol etmelisiniz "
Bu cümleden sonra ben çıldırdım tabi ama paketide kontrol ettim, Allahtan kırılacak bişey yoktu zaten.
Böyle çelişkili işlerine geldiği gibi davranan bir firma görmedim. 
Sesimi burdanda duyurmak istedim çünkü aynı şeyleri instagramda paylaştığımda gördüm ki aynı olay bir çok insanın başına da gelmiş.
Sesimizi duyuralım ki Firmalar işlerini dogru düzgün yapmayı öğrensinler.

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply