» » » » » » » » » » » İkea Billy kitaplığın Öncesi ve Sonrası

Herkese Mutlu Haftasonları. Bugün sizlerle İkea billy kitaplığımızın öncesi ve sonrası projemi paylaşmak istiyorum. Yapım aşamalarını fotoğraflama şansım olmadı ama kısaca anlatacağım.





Billy kitaplığımızın orjinal hali bu şekildeydi. ( fotoğrafı ikea sitesinden buldum. ) Aslında bu kitaplık salonda bulunmuyordu arka odada bulunuyordu. Arkasından kalorifer boruları geçiyormuş. Malum İkea da çoğu ürün suntadan, bu kitaplığımıznda arka suntasının bazı yerleri su çekmiş hem eğrilmiş hemde leke leke olmuştu. Olmaz dendi yapılmaz dendi ben yinede vazgeçmedim. Arka suntası su çekip eğrildiği için kendiside sağa sola sallanıyor sağlam durmuyordu. Taki ben el atana kadar :)


  Bir çözüm bulmam lazımdı atmak da istemiyordum. Arka suntasına yeni bir sunta kestirsem dedim uzun iş olacaktı, marangoz bul git gel tarif et ooo bekleyemedim. Evde yapışkanlı kağıtlarım vardı onlardan yapıştırsam dedim onlarında ölçüleri tutmadı. Sonra kumaş kutum aklıma geldi seneler önce kadife baskılı bir tül almıştım, fakat tül olarak kullanmayıp desenlerine boncuk işleyip masam için runner olmuştu. Ondan arta kalan tülü kullanmak aklıma geldi.



Zımba makinesi kullanarak tülü sunta plakaya sabitledim. Kapladığım sunta plakayıda kitaplığa zımba ile sabitledim. Çok da sağlam oldu artık sağa sola sallanmıyor en azından :))





Sonuç bu şekilde yenilenmiş bir kitaplık oldu Salonda yerini aldı. Sizce nasıl olmuş. 
Biliyorsunuz Blog sayfamda Sizden Gelenler Bölümü çok sevilmişti. Sizinde evinizin fotoğrafları bu bölümde yayınlansın isterseniz . Evinizin fotoğraflarını küçük anlatımlarla bana mail atmanız yeterli
Mail adresim:  baharmasali@gmail.com
Sizden Gelenler yazılarım için buraya tıklayın.

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply