» » » English Home Alışverişim

Nasılda seviyorum romantik dekorasyon detaylarını, soft renklerin birbiriyle uyumunu, göz yormayan, huzurlu dekorasyonu. 
Haftasonu English Home mağazasına uğrayıp bardak altlıklarıyla , çiçekli panoyu aldım, çoğu şey bitmişti aslında. Çok hoş bir askılıklı duvar rafı beğendim, son bir tane kalmıştı kenarıda vuruktu , o yüzden alamadım, ama aklımda kaldı. Diğer şubelerine uğrayıp bakmayı düşünüyorum.   Fakat  Markanın sitesinde ürün çeşitleri görünmüyor maalesef, ille mağazaya gidip bakmak gerekiyor. Mağazalarda da pek bir çeşit kalmamış. Benim gibi vintage tarzını romantik dekorasyonu beğenenler mutlaka uğrasınlar diyorum fiyatları da oldukça uygun.

Güzel resimleri sizlerle paylaşıp, huzurlu  ve güzel bir hafta diliyorum.











                                                  

                                               Pembe Vazo :    Ikea
                                               Mavi Vazo;       Boyner Evde ( eski sezon )
                                               Kuşlu Bardak Altlıkları, Pembe çiçekli duvar panosu:     English Home


  Not:       Sevgili Siyah Prenses Şu yazısında English Home dan aldığı çerçevelerden bahsetmişti. Onlarda çok şekerler fakat Palladium mağazasında kalmamıştı :(

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply