» » Geçen Hafta Nasıl Geçti.

     Geçen hafta neler yaptım,
     *Geçen hafta salı benim doğum günümdü bu haftada eşimin doğum günü, bu yüzden ikisini de bir arada arkadaşlarımızla  kutlamak istedik. Cumartesi akşamı Moda spor kulubüne gittik. Türk sanat müziği okuyan Çağdaş ve Greek müzik sanatçısı Alex sahne aldı. Çağdaş çok eğlendirdi, Alex'i o kadar beğenmedik maalesef. Ama arkadaşlarımızla birlikte olduğumuz için  o gece çok eğlendik.



     **Bir arkadaşımın tavsiyesiyle internetten thermal sauna şortu aldım, bu hafta deneyeceğim bakalım zayıflatıcı etkisi olacak mı çok merak ediyorum.

***Bu aralar Atiye'nin yeni şarkılarını çok beğeniyorum . Özellikle "Budur" şarkısını ara ara dinliyorum.


     **** Cheapsmells den kozmetik siparişim gelmedi halaa bekliyorum.
***** İkea da canlı çiçek ve bahçe bölümlerine hayran kaldım, rengarenk saksılardan aldım , artık güneş açsın da balkon keyifleri başlasın diye bekliyorum.
        


 

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply