» » » » » » » » » » » Cath Kidston Alışverişim

Merhaba Dostlar, uzun zamandır doya doya yazamadım buraya . Bahar ayları geldiğine göre yavaş yavaş hızlanalım öyleyse.

Aylardır Cath kidston markasından alışveriş yapmak istiyordum, fakat bir türlü cesaret edemiyordum. 
İnstagramdaki dostlarım sağolsun sayelerinde bir cesaret verdim siparişi. Türkiyede bu markanın satışı olmadığı için internet üzerinden sipariş vermek zorunda kalıyoruz maalesef. 3-4 günde dhl ile kargo elinizde oluyor. Kargo ücreti 50 Pound a kadar 10 Pound. Gümrüğe takılmaması için fazla tutarlı sipariş vermemek gerekiyor. ( 50 pound u geçmemeye çalışın )


İşte benim cicili bicili tabaklarım bunlar;



       Bu rafları almışken dolabın içinde saklamak olmazdı, İkea dan aldığım çıtalı babaanne rafı aldım, dizdim cicilerimi hep gözümün önünde olsunlar istedim.





Açık rafında sakıncaları var tabi, sürekli toz almanız derli toplu tutmanız gerekiyor ama olsun ben seviyorum bu halini :))

                  İnternetten alışveriş yaparken ödemede ya sanal kart kullanmanızı yada paypal hesabı kullanmanızı tavsiye ederim. Böylece alışverişleriniz daha güvenli olur.

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply