» » » » Yeşil Takviyesi

Hafta sonu evin bir kaç eksiğini tamamlamak için gittiğimiz Koçtaş'ta bahçe reyonuna biraz daha fazla ilgi göstererek, kendimi şımartmaya karar verdim.

Başlangıç olarak Kitch'n Garden ın "Siz sadece sulayın" sloganıyla piyasaya sürdüğü ot serisinden reyhanı aldım. Yanına da hem çalı formundaki bitki görünümünü, hem de kendine has kokusuyla yemeklere kattığı lezzetini sevdiğim için biberiye tohumlarını ekledim. Umarım beni hayal kırıklığına uğratmazlar.






Evdeki menekşemin yanına da iki sümbül eklemenin güzel olacağını düşündüm. Sümbüller mis gibi kokularıyla "BİZİ AL" diye bağırıyordu resmen. Bu kokuya kayıtsız kalmam imkansızdı...Yıllardır, bu aylarda elim hep sümbüllere gitse de uzun ömürlü olmayacaklarını düşündüğüm için vazgeçerdim. Bu sefer bir cesaret aldım ama merak ediyorum acaba uygun saklama koşullarında muhafaza edilse seneye de böyle güzel açarlar mı?



About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply