» » » » Yeni Dekore Ettiğim Yatak Odam

    Evlenirken yeni ev kurma telaşları sırasında küçük detaylara pek zaman kalmıyor, kafanda bir sürü plan oluyor fakat hepsini bir araya getirmek çok zor oluyor.
    Evlendikten sonra zaman içerisinde yaparım diyorsun, bu sefer de hayat koşturmacası ,o zaman gittikçe uzuyor da uzuyor.İki sene sonra , sonunda yatak odası dekorasyon projemi gerçekleştirmiş oldum, henüz tam bitmedi ama ben sizinle bir an önce paylaşmak istedim.
    Evin bütün duvarları bembeyaz olsun istemiştim ve öyle de yaptırmıştık. Fakat bir süre sonra beyaz duvarın önünde duran beyaz ferforje yatağımın güzelliğinin hiç belli olmadığını fark ettim. 



            Yatağın arkasında kalan duvara  bir şeyler yapmalıydım ama ne ? Duvar kağıdı olmazdı çünkü yatak başlığı zaten desenli, desen önünde desen boğardı.  Bende sadece bu duvarı boyamaya ve odak noktası haline getirmeye karar verdim. Marsall'ın renk kartelasından Erguvan  rengini alıp bir günde tek duvarı boyadık. ( oldum olası boya işlerini çok severim : )
            Eskiden beri tüllü, cibinlikli yataklara bayılırdım. Romantik bir hava yaratması için yatağın olduğu duvara dantel tüller astık.



                  Beyaz renkli çerçeveleri de duvarımızı asarak işlerimizi bitirmiş olduk.











Şu an duvar rengime uygun bir yatak örtüsü, ve renkli cıvıl cıvıl yastık arayışındayım onları da bulunca  dekorasyonumuz tamamlanacak.
Sadece bir duvarı boyayarak bile odanın havası tamamen değişebiliyor öyle değil mi ?

Facebook'tan yazılarımı takip etmek isterseniz;
Diğer dekorasyon yazılarımı okumak için; 
pembe mumluğun yapılışını okumak isterseniz.

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply