Ne zamandır Love yazısı arayışına girmiştim. Tchibo da Home ve Beach yazıları vardı ama ben illa ki love olsun istedim. Ama yok bulamadım etsy de buldum ama Amerikadan buraya kargosu çok geldi gözüme .
 O zamanda iş başa düştü dedim. Yabancı bir sitede görmüştüm bu fikri. Elektrik kablosunu eğip bükerek love yazısına dönüştürdüm. kablonun üzerine kurdela veya kumaş da sarabilirdim ama rengi hoşuma gitti böyle bıraktım




             Romantik kuşların önünde kendine yer buldu pek de şirin oldu. Daha iyisini bulana kadar bence en iyisi bu:))



 Sevgiyle ve aşkla kalın.
Bahar.

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply