» » » BARDAK TASARIMLARI

Ben küçük bardakları sevmem. Ne sıcak ne soğuk içeceklerde ne de çok nadir de içsem çayda hep büyük bardaklar kullanırım. Öyle minicik bardaklar ki minicikten kastım klasik su bardağıdır, beni asla doyurmuyor.


Suyu bile dev bira bardaklarıyla içiyorum ve tek dikişte o 50 ml'lik bardağın içindeki suyu bitirebiliyorum :))
Bu sıralar evdeki bana göre minik olan bardaklardan kurtulma çabasındayım. Gerçi çok da bir çaba harcamaya gerek kalmıyor yavaş yavaş, kırıla kırıla tükeniyorlar. Bana da yeni bardak modelerini incelemek düşüyor. İnternette gezerken karşılaştığım bu ilginç bardak tasarımları çok hoşuma gitti. Özellikle renkli içeceklerde inanılmaz hoş efektler veriyorlar :))












About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply