» » » Dekorasyon, Sizden Gelenler - 2

   Dekorasyon bölümü sizden gelen fotoğraflarla şenleniyor.
 Bugünkü blogumun misafiri İzmir'den sevgili Cemile.  Cemile bana mutfağının fotoğraflarını gönderdi, ve tek kelimeyle ba-yıl-dım. Hemen sizlerle paylaşmak istedim.
                 


İlerde kendi evim olursa böyle bir mutfak yaptırmayı çok isterim.



 Siz sormadan ben Cemileye duvar fayanslarının markasını sordum.

Cemile'nin davlumbazı Silverline marka, fayanslar ise Wescoo markaymış. Yeni mutfak yaptıracaklara duyurulur. not: Fayansların kod numarasını maalesef bilmiyorum.



     Beyaz dolaplarla, parlak duvar fayanslarının uyumuna bayıldım, ayrıca gizli aydınlatmalar mutfağa derinlik katmış. Tavan aydınlatmasının çevresine, fayanslara uygun bir kaç tane boy boy disko topları asılabilir.


Bereketi temsil eden narlar, mutfaklar bol bereketli olsun diye, ve beyaz ikea galvaniz saksı.


Beyazın üstünde kırmızı nasılda patlamış , kendini göstermiş değil mi ?





Cemile'cim bu güzel fotoğrafları gönderdiğin için çok teşekkür ediyorum, evinizde güle güle mutlulukla yaşayın.

    Sizden gelenler bölümünü ben çok sevdim, her gelen mail beni çok mutlu ediyor.
Eğer sizde bloguma misafir olmak isterseniz, evinizin en güzel köşelerinin fotoğraflarını bana göndermeniz yeterli. Bekliyorum....

Mail adresim;
baharmasali@gmail.com

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply