» » » Dekorasyon, Sizden Gelenler - 1

      Herkese Merhabalar,
Yeni dekorasyon bölümümüzde sizden gelen dekorasyon fotoğraflarına yer vermek istediğimden bahsetmiştim. Hemencecik mailler gelmeye başladı çok mutlu oldum.
Blogumda ilk konuğum, Sevil Demir Hanım, kızıyla beraber çektiği güzel fotoğrafları göndermiş. Bende seve seve paylaşıyorum. 

İlk fotoğraf mutfaktan, kavanoz ve sürahi için işlemeli kumaş kapaklar kullanılmış, benzerleri english Home da bulunabilir, veya evde kendimizde dikebiliriz.


Bu fotoğraflar ise bahçeden, süslemeler heykelcikler çok şirin olmuş öyle değil mi ?



   En çok beğendiğim fikir ise bu saksı olarak kullanılan fincan. Ben çatlayan seramik demlikleri kullanıyordum, fincan hiç aklıma gelmemişti.


              Sevil Hanımın evinden diğer bir köşe ise nostaljik havasıyla göze çarpıyor. Özellikle Antika sandığın kullanımı çok güzel. Ninelerimizden kalan antika bavul ve sandıkları dekorasyonumuzda kullanarak nostaljik bir hava katabiliriz.

 
    Sevil Hanıma evinin güzel köşelerini bizimle paylaştığı için çok teşekkür ediyorum.
Sizlerde evinizin fotoğraflarını burada paylaşmak isterseniz, mail adresim :
baharmasali@gmail.com
Maillerinizi bekliyorum.
Sevgilerimle

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply