» » DESENLİ İNCE ÇORAPLAR-2


Yine böyle bir hafta sonunda keşfettiğim desenli ince çoraplardan buradaki ilk yazımda bahsetmiştim. Bu hafta sonu da İngiltere merkezli PamelaMann isimli firmanın bu çok şık desenli çorapları ile karşılaştım. 
Online alışveriş yapılabildiği ve hatta neredeyse tüm dünyaya gönderdikleri halde gönderim seçenekleri arasında Türkiye'ye rastlayamamış olmak beni hayal kırıklığına uğrattı.
Satın alma hevesim kursağımda kalmış olsa da bu güzel çorapları paylaşmak istedim. Yakınlarda İngiltere'ye gitmeyi düşünen varsa bana haber versin :)

İç Mimar
Pelin Pelister Akyürek
















About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply