» » » MİNYATÜR HOBBİT EVİ - MADDIE CHAMBERS




Üniversitde ilk senemdi. İlk defa evimden ve ailemden uzakta yaşamaya başlamıştım. Yeni bir şehir, yeni bir okul, yeni insanlar ilk zamanlarda beni biraz ürkütmüştü açıkçası. Sonra çok feci alışıp ortamların şebeği olmuştum o ayrı tabi  :)

O ürkek zamanlarımda gün boyunca okulda derslere girip gün sonunda da odama kapanıp ödev yapmak dışında kalan zamanlarımda sürekli kitap okuyordum. İşte  o dönemde okuduğum ve bana fantastik dünyanın kapılarını açan ilk kitaplardı "Hobbit" ve "Yüzüklerin Efendisi" serisi. 

18 yaşımı henüz doldurmamıştım ve tam da hayatın anlamını aradığım zamanda o kocaman boşluğu dolduran fantastik kurgunun benim kalbimde çok geniş bir yeri vardır. Öyle ki okul dönemimde projelerimde fantastik öğeleri hep bir yerlere kondurmuşumdur.

Yine okul döneminde en çok sevdiğim şeylerden biri de maket yapmaktı. Projelerden çok maketlerle uğraşırdım. Hatta yaz tatillerinde inşaat firmalarına yaptığım maketlerden kazandığım paralarla çok tatmin edici alışverişler yaptığım olmuştur. Şimdi artık maket merakım depoda duran koca bir alet kutusundan ibaret olsa da maket ve model yapımına devam edenlerin çalışmalarını izlemek büyük keyif veriyor bana.

 Daha önce "Yüzüklerin Efendisi" serisinin sinema versiyonunu izleyeniniz çoktur. Tolkien'in tüm detaylarıyla tasfir ettiği Hobbit evi işte bu filmlerde öyle güzel hayata geçirilmişti ki tüm okurlardan kocaman bir takdir almıştı.

Şimdi bu iki olguyu birleştirelim. Maddie Chambers isimli bu güzel bayan çılgın bir maket/minyatür meraklısı. Bunun yanında aynen benim gibi bir fantastik kurgu sevdalısı. İnanılmaz bir özenle ve ölçekli çalışarak Hobbit evinin bir maketini yapmış. Her detaya öyle büyük bir özenle yaklaşmış ki kusur bulmak imkansız.










About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply