» » MORPA ÇEKİLİŞİ VE KAZANANLAR !!!!



Merhaba sevgili dostlar. Biliyorsunuz Morpa ile çok çok güzel bir hediye dağıtımı yapmıştık. İkinci dağıtımda ise bu sefer 5 adet kitap setinin çekilişini yapacağımı duyurmuştum sizlere. Dün akşam 24:00'da yazıyı yorumlara kapadım ve beş talihli anneyi random.org yardımıyla belirledim.


Diğer katılımcılar da elleri boş dönmediler. Her biri birer yıllık Morpa çocuk üyeliği kazandılar. Bu muhteşem siteyi kullanacak şanslı minikleri kocaman, renkli ve eğitici bir dünya kucaklayacak.

Tüm katkılarından dolayı Morpa'ya ve çalışanlarına kocaman teşekkür ediyorum. 
Kitap seti talihlileri aşağıdadır. Ben kendilerine mail atacağım. Diğer talihlilere de Morpa mail ile ulaşacak ve kullanıcı şifreleri en kısa zamanda oluşturulacaktır. 

Nurcan Kaya
Gülin Özgür
Elif Salihoğlu
Tuba Nur
Zeynep Bozyurt

İç Mimar
Pelin Pelister Akyürek
Moba Home Bağdat Caddesi Mağazası
Çatalçeşme Mh. Bağdat Cd. Ebru Apt. 483-B
Suadiye-Kadıköy İSTANBUL
Tlf: (0216) 410 0 999
Gsm: (0541) 727 95 89

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply