» »Unlabelled » Instagramdan Kareler

Bu sene tatile gidememenin verdiği bıkkınlığın üzerine sıcak hava ve rejim telaşı da eklenince süper oldu :))) Bayrama kadar 4 kilo vermeyi planlıyorum , tatlıyı dondurmayı kesmem lazım. Sanırım önemli olan kafada kilo vermek gerektiğini oturtmak, gerisi kolay zaten.
Bugün instagramda paylaştığım fotolardan bir post hazırladım.




Paris temalı  mutfak kurulama bezim, Madame coco

Evimin yeni orkidesi bu sefer mor; umarım yerini sever.




Pembe sofra düzenim;


Vosvos lu ve Mini cooper'lı amerikan servislerim: Paşabahçeden,



  Sonunda hobi malzemelerimi derleyip toparladım, ıvır zıvırları attım. Malzemeleri cinslerine göre ayırıp, kapladığım kutulara yerleştirdim. Şimdi Güzel birer etikete ihtiyaçları var.



Yine jardin serisinden yeni saksıma ektiğim çiçeklerim; Saksı: Bauhaus'dan .


About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply