» » » » » Sweat Details

    İnsan yaşadığı evi , ortamı güzel görmek ister, rahat etmek huzurlu olmak ister. İşte bu yüzden "dekorasyon" dendiğinde akan sular durur benim için, bakarım araştırırım, dergileri karıştırırım. Tek tip aynı mobilya mağazasından alınmış eşyalar hiç hoşuma gitmez, İnsan kendinden bir şeyler katmalı yaşadığı ortama.  
     Kimi gezdiği gördüğü yerlerden aldığı dekoratif eşyalarıyla süsler evini. Kimi koleksiyonunu yaptığı model arabalarını, yada mutlu günlerde çekilmiş fotoğrafları serpiştirir evine. Herkesin zevki ilgi alanları farklıdır, bu yüzdende "EV" o evde yaşayanların aynasıdır.






   Dekorasyon için kafa yorarken bir yandan da düzenli ve işlevsel olmak da önemli,  desenli kutular, sepetler , çekmece ayraçları çok işe yarıyor. Benim tercihim çiçekli kutulardan yana oldu. Hepsini üst üste   yerleştirdim, benim için bir objenin hem işlevsel hem dekoratif olması çok önemli.




                       Madame Coco indiriminde payıma düşen havlular; ( ev havlu dolu olmasına rağmen ben havlu almaya devam ediyorum. ) ve orjinal hali altın rengi olan fakat benim beyaza boyadığım seramik melek figürü. Renginden hoşnut olmadığım objeleri boyayıp yeni bir soluk kazandırmak hoşuma gidiyor.

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply