» » » » » » Koltuk Yenileme














                                                                                  
Bir kaç gündür salondaki koltuklar canımı sıkmaya başlamıştı... Artık değiştirmenin zamanı gelmiş olmalı ki kafayı takmaya başlamışım ben bu koltuklara. Bir taraftan da içim acıyor, atmaya kıyamıyorum... İyisi mi dedim kılıf diktireyim; hem temizliği daha kolay olur hem de evin havası, enerjisi tazelenir...


Başladım biraz araştırmaya ve bir kaç model buldum, hazır bulmuşken de paylaşmak istedim... Belki benim gibi  salonunda ucuz yollu bir değişiklik yapmak isteyen vardır diye... 



Daha fazlası için buraya TIK TIK

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply