» » ARTIK BAĞDAT CADDESİNDEYİM

Bir kaç post öncesinde patlatacağımı duyurduğum bomba haberim işte buydu.
ARTIK BAĞDAT CADDESİNDEYİM.



Blogumu takip edenler bilirler. Mesleğim benim en büyük hayallerimden biriydi. Üniversitede istediğim bölümü kazandığım andan itibaren kariyerimle ilgili binlerce farklı varyasyon ve hayal kurmuşumdur. Kendime bir hedef belirlemekten çok ilerlediğim yolda en iyi olanı yapabilmek için çabaladım. Bazen saflık olarak anlaşılsa da her zaman iyi niyetle yoluma devam ettim ve çoğu zaman bunu hakeden insanlarla çalıştım.

Şimdi artık vizyonumu paylaşabileceğim ve daha çok insana hitabedebileceğim merkezi bir noktadayım.  Bu noktada benimle birlilkte yol alan ve beni her zaman destekleyen tüm sevenlerimi hem yüz yüze tanışmak hem de bu anlamlı günü paylaşmak için;

9 MAYIS 2012 ÇARŞAMBA GÜNÜ
14:00-16:00 arasında
Açılışa bekliyorum. 

Açılış şerefine mini bir çekiliş ile dağıtacağım hediyelerin yanında ROVENTA ve Fikri Mühim de konuklarım arasında olacaklar. Görüşmek üzere :)

ADRES:
Bağdat Caddesi Ebru Apartmanı 483/B
Suadiye İstanbul
0216 410 0 999
Bağdat caddesine Bostancı'dan girdikten sonra 1km ileride MADO'nun karşısında 

İç Mimar
Pelin Pelister Akyürek
















About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply