» » » » » » » Evim evim güzel evim

Bu aralar pek sesim soluğum çıkmıyor biliyorum, bu yüzden size bol fotoğraflı bir post hazırladım.
Her alışverişe çıktığımda dekorasyon mağazalarına mutlaka uğruyor, ürünleri tek tek inceliyorum.
Çok beğendiğim parçaları da almadan edemiyorum maalesef.
İşte bu aralar aldığım bir kaç parçadan fotoğraflar:

Ev şeklinde sevimli kapı ağırlığı; sürekli çarpan balkon kapım için kullanıyorum.


                  Ferforje fener, mum ve doğal taşlarla kullanıyorum.



                                      Banyomdan bir kare; bu ürünleri yeni almadım, bu seti 3 sene önce falan Tepe home dan almıştım, benzer ürünler halen var.



           Ferforje katlı raf; banyoda kremlerimi derleyip toplasın diye kullanıyorum. Aslında mutfakta baharatlık rafı olarak bile kullanılabilirdi.


          Cupcake desenli magnet ve mıknatıslı notluk;


Cupcake şeklinde mutfak zamanlayıcısı ( tchibo ) , ve desenli teneke kutu.


Ve son olarak kuş temalı objelerim.


Tealight mumluk: Paşabahçe


En sevdiğim ise Love Much .....

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply