» » YARATICI TASARIMLAR'DAN 500 ÇOCUĞA HEDİYE VAR



Tam iki ay önce Morpa ile yaptığımız iş birliği ile ebeveynleri izleyicim olan tam 100 miniğe Morpa Çocuk üyeliği dağıttım.  Hem miniklerden hem de ebeveynlerinden çok güzel geri dönüşler aldım fakat dağıtımdan geç haberi olan ya da yetişemeyen bazı izleyicilerimi üzülerek geri çevirmek zorunda kaldım.

Bu üzücü duruma Morpa el attı. Hem de geçen sefer yaptığımız dağıtımdan daha da heybetli bir dağıtıma ev sahipliği yapmam için bana tam 500 üyelik ve bunun yanında 5 adet okul öncesi eğitim kitap seti dağıtımı armağan ettiler.



Bu dağıtıma katılan ilk 500 kişi 60 TL değerinde 1 yıllık Morpa Çocuk sitesi üyeliği kazanacak. Yapmanız gerekenler yine aynı;
1- Öncelikle Blogumun takipçisi olmalısınız.
2- Hediye kampanyasını blogunuzda ya da sosyal ağlardan herhangibirinde duyurmalısınız ki bu güzel siteden herkesin haberi olsun.

3- Son olarak da paylaşım linkinizle birlikte e-posta adresinizi ve yorumunuzu aşağıya bırakıyorsunuz, hepsi bu kadar.

Yorum bırakan 500 kişi arasından yapacağım çekilişle 5 kişiye de 140 TL değerinde okul öncesi eğitim kitap seti armağan edeceğim.

2 Mayıs 2012 Çarşamba günü saat 24:00'de yazı yorumlara kapanacak ve çekiliş başlayacak. HErkese bol şanslar dilerim.

İç Mimar
Pelin Pelister Akyürek




About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply