» » » Dekorasyon, Sizden Gelenler - 3

Merhabalar, haftanın ilk gününde yine sizlerden gelen dekorasyon fotoğraflarını paylaşmaya devam ediyorum. Öyle güzel samimi mailler geliyor ki çok seviniyorum.  Beni sevindiren ve bloğumun bugünkü misafiri Fikir Projeleri blogunun sahibesi sevgili Şule Hanım.
Fotoğraflarda da görüceğimiz üzere Şule Hanım evine özen göstermiş, emek harcamış.
İlk önce kızının odasından başlayalım, çok şirin bir genç kız odası, aksesuarlar perdeler bir yana, çalışma masasının şıklığı dikkat çekici.


  Şule Hanım, evinin girişinde fenerlere ve dekoratif objelere yer vermiş, ben bu güzel feneri nasıl kaçırmışım ona yanıyorum şimdi:)
  Sağ alt fotoğraftaki konsol aslında akçaağaç rengindeymiş, beyaza boyatılıp ikinci bir hayat verilmiş. Konsolun üzerindeki ayna da Şule Hanımın eseri kendisi beyaza boyayıp eskitme işlemi yapmış.



  Evin salonunda, beyaz , turkuaz ve kırmızı renkleri hakim. Ferah, huzurlu bir havası var.
Arkadaki duvardaki turkuaz kuşlar bodrum evi havası yaratıyor.


   Benim en çok beğendiğim bölümü sona sakladım , yatak odasından bir köşe;
Şule Hanım abajuru kendisi mavi kumaş ile kaplamış. Pembe çiçekler beyaz mobilyalar soft bir ortam oluşturmuş. Ayaklı boy aynasıda favorim.


 Şimdiye kadar gelen maillerde gördüğüm kadarıyla herkesin evinde küçük de olsa ya ikea dan yada  English home'dan bir ürün var.
 
   Şule hanıma güzel evinin fotoğraflarını paylaştığı için tekrar teşekkür ediyorum.
Sizde evinizden en beğendiğiniz kareleri paylaşmak isterseniz, mail adresim;
baharmasali@gmail.com

Herkese iyi haftalar

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply